مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-27ورزشي

هادی ساعی: سیاست فدراسیون تکواندو در قبال استان ها حمایتی است


مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رییس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رییس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.

- ایسنا/همدان مجمع انتخابات هیأت تکواندو استان همدان با حضور رییس این فدراسیون، مجید دیبافر قهرمان اسبق و مطرح تکواندو و پژوهشگر ورزشی را به عنوان رییس جدید این هیأت ورزشی معرفی کرد.

امروز -سه شنبه 6 تیرماه- با حضور هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو، علی حقیقی مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و سایر اعضا مجمع هیأت تکواندو استان همدان در تالار قرآن برگزار شد.

در این انتخابات مجید دیبافر، علی سهیلی مهد، رضا صفرخانیان، امید رحیمیان، رسول فروغی، حسین همایونی، ولی الله شعبانی موثقی و محمدرضا فیض منش ثبت نام کردند که پیش از آغاز مجمع شعبانی موثقی و فیض منش، رحیمیان، سهیلی مهد و همایونی از مجمع انصراف دادند و این مجمع با سه کاندیدا به فعالیت خود ادامه داد.

در نهایت مجید دیبافر که از ورزشکاران و قهرمانان رشته تکواندو و تحصیل کرده دکتری فیزیولوژی ورزشی است، با کسب 17 رأی از 26 رأی مأخوذه رییس جدید هیأت تکواندو استان همدان شد و دیگر کاندیدا یعنی رسول فروغی هشت رأی کسب کرد؛ رضا صفرخانیان در این مجمع رأی به دست نیاورد و باقی آراء سفید بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هادی ساعی: سیاست فدراسیون تکواندو در قبال استان ها حمایتی است

هادی ساعی: سیاست فدراسیون تکواندو در قبال استان ها حمایتی است