مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-14اقتصادي

آذربایجان شرقی 40 واحد تولیدی فولاد دارد


سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در آذربایجان شرقی 40 واحد فولاد وجود دارد که در حال حاضر با ظرفیت پایین فعالیت می کنند ولی در این زمینه خوشبختانه با توجه به طرح های در دست اجرا قبل از سال 1404 میزان تعیین شده محقق خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر عظمایی در مراسم تودیع و معارفه مدیران صمت آذربایجان شرقی که با حضور محمدمهدی برادران معاون صنایع عمومی وزارت صمت و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: آذربایجان شرقی جایگاه ویژه ای در حوزه های اقتصادی دارد.

وی ادامه داد: سهم ارزش افزوده آذربایجان شرقی در بخش صنعت 7 درصد و در بخش معدن 8 درصد است.

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در آذربایجان شرقی مزیت های منحصربه فرد بسیاری اعم از تولید محصولات شیرینی و شکلات، تولید چرم، فرش و قطعه سازی وجود دارد که وظیفه داریم علاوه بر حفظ این مزیت ها با همکاری یکدیگر جایگاه این صنایع را ارتقا دهیم.

عظمایی تاکید کرد: در کنار نقاط قوت با یک سری تهدیدها نیز روبرو هستیم که در این زمینه از تشکل های مرتبط درخواست می کنم کارگروه های تخصصی این حوزه که افراد توانمندی هستند کمک کنند تا این مخاطرات را شناسایی، دسته بندی و برای رفع این موارد اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی 40 واحد تولیدی فولاد دارد

آذربایجان شرقی 40 واحد تولیدی فولاد دارد