مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 07:252023-06-27اجتماعي

شرط منحصربه فرد بودن بهشت پرندگان در حفاظت از آن است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر گفت: پناهگاه حیات وحش میانکاله درصورتی منحصر به فرد خواهد شد که همه افراد به ویژه بومیان حافظش و نه زیاده خواه در انتفاع باشند.

- علی یخکشی رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: با توجه به امنیت پناهگاه حیات وحش میانکاله همه ساله پرندگان مهاجر تابستان گذران از قبیل انواع ابچلیک، دلیله و انواع شاهین، پرندگان شکاری، حواصیل خاکستری و گلاریول بال سرخ از اواسط اردیبهشت وارد پناهگاه میانکاله می شوند.

وی با بیان اینکه انواع بازها از اواسط تیر ماه وارد پناهگاه می شوند، افزود: پرندگان چون در حکمت خلقت الهی در تعادل بخشی به طبیعت زندگی می کنند لذا حفظ گونه های جانوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است و ضرورت دارد در حفظ و حراست از مواهب الهی همه آحاد جامعه بی وقفه تلاش کنند.

  رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر اضافه کرد: گونه های جانوری و ازدیاد در جمعیت آن به ویژه پرندگان در کاهش آفات کمک می کند.

یخکشی تصریح کرد: با توجه به چرخه زندگی در پرندگان اهمیت باز شکاری خاص است و به عنوان حرم پرندگان قرار دارد به نوعی تعادل بخشی به زیر گونه ها با حفظ این گونه شروع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط منحصربه فرد بودن بهشت پرندگان در حفاظت از آن است

شرط منحصربه فرد بودن بهشت پرندگان در حفاظت از آن است