مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 14:552023-06-28ورزشي

راه یابی دختر تکواندوکار گلستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان


رییس هیئت تکواندو گلستان از راه یابی دختر تکواندوکار گلستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس هیئت تکواندو گلستان از راه یابی دختر تکواندوکار گلستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی خبر داد.

علی نوری صبح امروز چهارشنبه 7 تیرماه 1402 در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندوی نوجوانان دختر جمهوری اسلامی ایران به کار خود پایان داد، اظهار کرد: پس از پایان این رقابت ها نفرات راه یافته به اردوی آماده سازی تیم ملی معرفی شدند که نام دختر تکواندوکار گلستانی پس از درخشش در این رقابت ها در لیست مذکور قرار گرفت.

وی با تأکید بر اینکه مرحله دوم رقابت های انتخابی تیم ملی نوجوانان در گروه دختران با حضور نفرات مدال آور مسابقات آزاد کشوری و افراد منتخب سرمربی، با حضور 130 تکواندوکار با قضاوت داوران رسمی فدراسیون در خانه تکواندو برگزار شد، ادامه داد: در رقابت های مذکور، فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو نوجوانان دختر از ابتدا شاهد مسابقات بود که در نهایت با نظر کادر فنی و بررسی نتایج کسب شده نفرات برتر این رویداد به اردوی تیم ملی دعوت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه یابی دختر تکواندوکار گلستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان

راه یابی دختر تکواندوکار گلستانی به اردوی تیم ملی نوجوانان