مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-05سياسي

انتقاد از واگذاری مسیل ها و اراضی بستر رودخانه ها در شهرستان دیر


فرماندار شهرستان دیر با انتقاد از واگذاری مسیل ها و اراضی بستر رودخانه های فصلی به اشخاص در گذشته، خواستار پیگیری این موضوع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یونس باربرز صبح چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دیر، اظهار داشت: انتخابات یک موضوع خاص و پراهمیت و در واقع لیله القدر جمهوری اسلامی است.

فرماندار شهرستان دیر افزود: همه نهادها و دستگاه ها باید در سلامت و صیانت از انتخابات و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم از طریق نیروی انسانی و در اختیار گذاشتن امکانات، همکاری کنند.

وی با بیان اینکه تا کی باید زمین های ادارات و دستگاه ها، ثبت نباشد که با مشکل مواجه شویم، بیان کرد: اگر اراضی حدنگاری نباشد، فرصت تخلف ایجاد می کند و سودجویان به راحتی می توانند زمین های مردم و دولت و زمین های مختلف را غیرقانونی تصرف کنند، پس این موضوع جدی گرفته شود.

لزوم پیگیری واگذاری های غیرقانونی باربرز با انتقاد از واگذاری مسیل ها و اراضی بستر رودخانه های فصلی به اشخاص در گذشته، گفت: در فصل بارندگی آب های سرازیر شده از کوه های سمت شرق شهرستان به دلیل بسته بودن مسیل ها باعث تخریب زمین ها و محصولات کشاورزی مردم و زیرساخت هایی مانند پُل ها و جاده ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از واگذاری مسیل ها و اراضی بستر رودخانه ها در شهرستان دیر

انتقاد از واگذاری مسیل ها و اراضی بستر رودخانه ها در شهرستان دیر