مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 10:002023-06-25حوادث

توفان در سیستان 330 نفر را راهی مراکز درمانی کرد


مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: توفان و ریزگرد طی چهار روز گذشته در سیستان 330 نفر از مردم منطقه را راهی بیمارستان کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مجید محبی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: وقوع توفان گرد و خاک و پراکنده شدن ریزگرد در سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز واقع در شمال سیستان و بلوچستان طی سه روز گذشته 330 نفر از مردم منطقه ‏را راهی بیمارستان و مراکز درمانی کرده است‎.

وی بیان کرد: در مجموع 273 نفر به صورت سرپایی از خدمات درمانی بهره مند و از بیمارستان مرخص شدند و 57 نفر همچنان بستری هستند.

رییس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک با شدت بیشتر از روز گذشته سوم تیر در نیمه شمالی این استان آغاز شده تا دوشنبه هفته جاری ادامه دارد.

علی ملاشاهی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در این مدت سرعت وزش باد به حدود100 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید که علاوه بر افزایش ذرات معلق در هوای منطقه، کاهش دما را به همراه دارد.

وی ادامه داد: همچنین در زمان توفان در جاده های ارتباطی روستایی و مرزی منطقه سیستان کاهش دید سبب کندی عبور و مرور می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفان در سیستان 330 نفر را راهی مراکز درمانی کرد

توفان در سیستان 330 نفر را راهی مراکز درمانی کرد