مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 07:452023-07-11اقتصادي

صنف موبایل بیشترین شکایت مردمی در بندرانزلی را دارد


رییس اتاق اصناف بندر انزلی با بیان اینکه بیشترین شکایات از صنف موبایل است، گفت: پس از 27 سال اتحادیه مستقل موبایل با کارشناسان فنی در شهرستان آغاز به کار می کند تا میزان نارضایتی ها به حداقل برسد.

- ایسنا/گیلان رییس اتاق اصناف بندر انزلی با بیان اینکه بیشترین شکایات از صنف موبایل است، گفت: پس از 27 سال اتحادیه مستقل موبایل با کارشناسان فنی در شهرستان آغاز به کار می کند تا میزان نارضایتی ها به حداقل برسد.

محسن راوش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بیشترین آمار شکایت شهروندان در بندرانزلی در حوزه صنف موبایل و مکانیکی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه فعالیت این دو صنف تاکنون به صورت سنتی بوده، این موضوع گریبان گیر اصناف مذکور شده بود.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده طی یک ماه آینده و پس از 20 سال صنف موبایل را که تاکنون همگن با صنف الکتریکی فعالیت داشت، مجزا کرده و در قالب یک صنف و اتحادیه مستقل فعالیت خواهد داشت.

راوش تصریح کرد: هدف از اقدام این است تا مسائل و موضوعات فنی و تخصصی مربوط به موبایل از طریق کارشناسان زبده پیگیری و شکایات و اختلاف نظرها و موضوعاتی که مشتریان گلایه مند هستند به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه شهر ساحلی و زیبای بندر انزلی میزبان گردشگران زیادی از سراسر کشور است که مکانیکی ها یکی از صنوف پر مراجعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنف موبایل بیشترین شکایت مردمی در بندرانزلی را دارد

صنف موبایل بیشترین شکایت مردمی در بندرانزلی را دارد