مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 11:302023-06-27سياسي

آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با وجود ادعای دفاع از حقوق بشر توسط آمریکای جنایتکار خود این کشور ناقض اصلی حقوق بشر در جهان است.

- حسن باقری در گفت وگو با در ششم تیرماه، بمباران شیمایی سردشت در سال 66، حمله ناجوانمردانه ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال 67 و در نتیجه به خاک و خون کشیدن صدها نفر از کودکان، زنان و مردان بی گناه و صدها اقدام از این دست عملکرد ددمنشانه علیه مسلمانان جهان است.

باقری با تاکید بر شناخت تناقض گفتاری و رفتاری آمریکا و سایر قدرت های استکباری مدعی حقوق بشر تصریح کرد: با وجود ادعای دفاع از حقوق بشر توسط آمریکای جنایتکار خود این کشور ناقض اصلی حقوق بشر در جهان است بنابراین برای تعیین رویکرد تهاجمی، تدافعی و مقابله با تهدیدهای فراروی جمهوری اسلامی ایران تبیین و افشای نقض حقوق بشر آمریکایی و پرده برداری از تناقض گویی آنها باید اقدامات و تمهیداتی انجام گیرد.

وی گفت: در ایام هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی که از ششم تا 12 تیرماه شروع می شود برنامه هایی متنوعی از جمله حماسه شعرخوانی، سخنرانی تبیینی مابین الصلاتین در مساجد و قبل از خطبه های نماز جمعه و مراسم ویژه در روز هفت تیر در مرکز استان و سایر شهرهای تابعه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر است

آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر است