مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 17:012023-07-07ورزشي

افتتاح بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، اولین دوره جایزه بزرگ نوشاد کاپ با حضور 120 ورزشکار تنیس روی میز در این شهرستان برگزار شد.

رضا حبیب نژاد رییس هیأت تنیس روی میز استان مازندران، در حاشیه برگزاری مسابقات نوشاد کاپ، در گفت وگویی گفت: به پاس قدرشناسی از ملی پوش بابلی تنیس روی میز نوشاد عالمیان اولین جایزه بزرگ نوشاد کاپ در بابل برگزار شد.

حبیب نژاد گفت: این ورزشکاران در 26 گروه به صورت آزاد با هم به رقابت می پردازند که در نهایت 52 ورزشکار به مرحله نهایی راه پیدا می کنند.

وی افزود: از فردا 12 ملی پوش به 52 ورزشکار راه یافته به مرحله نهایی اضافه می شوند و رقابت نهایی را برگزار می کنند.

افتتاح بزرگ ترین سالن تخصصی تنیس روی میز شمال کشور   آیین افتتاحیه آکادمی وفایی راد، بزرگ ترین سالن تخصصی تنیس روی میز شمال کشور در بابل همراه با حضور عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، علی قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز کشور، تیشه گران رییس فدراسیون ورزش های ناشنوایان کشور و سایر مدیران و مسوؤلان و خانواده بزرگ تنیس روی میز در بابل برگزار شد.

عادل عالیشان در حاشیه این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های این هیأت، اظهار کرد: نتیجه این برنامه ریزی و پرتلاش بودن این است که در هفته گذشته با پیگیری هیأت استان، در غرب مازندران هم خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور

افتتاح بزرگترین سالن تنیس روی میز شمال کشور