مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-17اقتصادي

60 درصد آب شرب استان مرکزی از آب های سطحی تأمین می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: 60 درصد نیاز آب شرب استان مرکزی از طریق آب های سطحی و 40 درصد از طریق آب های زیرزمینی که کیفیت آن مورد تأیید مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرب استان باشد تأمین می شود.

- حشمت اله عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، مقوله مدیریت عرضه و تقاضا را به عنوان یک اصل مهم در مدیریت منابع آب شرب توصیف کرد و اظهار داشت: استفاده از ظرفیت پساب در صنایع و فضای سبز و همچنین بهره برداری درست از منابع آبی در استان و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب نکات مهمی است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی افزود: شرایط بارندگی و منابع موجود آب در اسـتان مرکزی ایجاب می کند که به منظور تداوم ارائه خدمات مطلوب تر در امر آب رسانی به شهروندان، مدیریت مصرف و نهادینه کردن فرهنگ مصرف صحیح آب در دستور کار قرار گیرد و با بهره گیری از ظرفیت های موجود در امر آموزش و اطلاع رسانی بتوانیم گام هایی مؤثر در حوزه ارتقای فرهنگ صرفه جویی در مصرف آب برداریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: 60 درصد نیاز آب شرب استان مرکزی که 35 شهر و حدود 863 روستای تحت پوشش را شامل می شود، از طریق آب های سطحی و 40 درصد از طریق آب های زیرزمینی که کیفیت آن مورد تأیید مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب شرب استان باشد تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد آب شرب استان مرکزی از آب های سطحی تأمین می شود

60 درصد آب شرب استان مرکزی از آب های سطحی تأمین می شود