مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 08:152023-06-22اقتصادي

آسفالت 201 کیلومتر راه روستایی در استان قزوین


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 201 کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

- جواد حق لطفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 201 کیلومتر راه روستایی و فرعی در استان بهسازی و روکش آسفالت شده است.

وی افزود: این میزان عملیات در 143 کیلومتر راه روستایی و 58کیلومتر از راه های فرعی اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین اضافه کرد: در حال حاضر از 5 هزار کیلومتر راه روستایی در این استان 650 کیلومتر راه خاکی بالای بیست خانوار هستند که آسفالت آنها نیازمند 3 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار است.

حق لطفی خاطرنشان کرد: همچنین رویه آسفالت 800 کیلومتر راه روستایی نیز در اثر گذر زمان، فعالیت معادن و عبور بارهای غیرمجاز تخریب شده که اعتبار مورد نیاز برای بهسازی آنها نیز 2 هزار میلیارد تومان اعتبار است.

667 کیلومتر از راه های روستایی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آسفالت می شود وی ادامه داد: به منظور جبران این کمبود علاوه بر ظرفیت تهاتر نفت و مصوبات سفر هیات دولت به استان قزوین، با هدف محرومیت زدایی و گسترش منطقه ای، تفاهم نامه ای بین استان و قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام برای زیرسازی، اصلاح مسیر و روکش آسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسفالت 201 کیلومتر راه روستایی در استان قزوین

آسفالت 201 کیلومتر راه روستایی در استان قزوین