مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:052023-07-07سياسي

سنگ ِ تمام استانِ یک دست شیعه برای امیرالمومنین


خنکای هندوانه تزریق انرژی بود به جانم هر چه هوا خنک تر می شد جمعیت هم زیادتر؛ از یک جایی به بعد جمعیت در هم قفل شده بود و موکب ها با تمام توان پذیرایی می کردند.

- خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری؛ صدای مارش نظامی و مولودی بلند بود، بوی اسپند و ذغال نشان می داد مراسم شروع شده است سر چهارراه چند سرباز مشغول پخش شربت بودند، با صدای راننده که می گوید از اینجا به بعد راه بسته است به خودم می آیم هنوز پایم را از ماشین بیرون نگذاشته بودم که با تعارف لیوان شربت اولین دَشتم را از این سفره پُربرکت می کنم؛ آفتاب هنوز وسط آسمان بی رحمانه زمین را نشانه گرفته است.

همه به عشق مولا علی کاری می کردند مسیرم را شروع می کنم در اولین موکب گروه سرودی مشغول خواندن است و جمعیتی در مقابل به تماشا ایستاده اند من هم اندکی می ایستم اما مسیر طولانی است باید به راهم ادامه دهم هر چه جلوتر می روم جمعیت بیشتر می شود به فاصله هر چند 10 متری یک موکب برپا شده و بساط پذیرایی به راه است.

صدای یکی از موکب ها گوش هایم را تیز کرد چند نفر از آن پدربزرگ های پهلوان دور هم جمع شده بودند و نوای زورخانه ای می زدند و مقابل موکب هم چندین دمبل چیده بودند چند نفر از این جوان ها هم به تماشایشان ایستاده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ ِ تمام استانِ یک دست شیعه برای امیرالمومنین

سنگ ِ تمام استانِ یک دست شیعه برای امیرالمومنین