مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 09:052023-07-02ورزشي

پاسخ افشین داوری به انتصابات گسترده اش/ربطی به انتخابات ندارد


سرپرست فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به انتقادات مطرح در مورد انتصابات گسترده در این رشته گفت: این انتصابات ربطی به انتخابات ندارد چرا که هیات ها در انتخابات دخیل هستند نه کمیته های فدراسیون! - سرپرست فدراسیون دوومیدانی در پاسخ به انتقادات مطرح در مورد انتصابات گسترده در این رشته گفت: این انتصابات ربطی به انتخابات ندارد چرا که هیات ها در انتخابات دخیل هستند نه کمیته های فدراسیون! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگفت: متاسفانه این کمیته ها در این مدت فعال نبودند و هیچکدام از آنها جدید هم نیستند.

برای خودم جالب بود که برخی از این اقدام به عنوان انتصاب برای پست های جدید یاد کردند در حالیکه چنین نیست.

این نفرات به صورت داوطلب در کمیته ها فعال هستند.

وی ادامه داد: اصلاً نگاه حول و حوش انتخابات نیست و این نفرات در انتخابات دخل و تصرفی ندارند بلکه هیات ها و کمیسیون ورزشکاران و داوران و … در انتخابات حاضر بوده و دخیل هستند این نفرات از ورزشکاران اسبق بوده و فعال با انگیزه هستند و قرار است در کمیته ها فعال شوند تا بتوانند به ما کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی تاکید کرد: ما از زمانی که وارد این رشته شدیم تلاش کردیم تا انگیزه ها را در بین ورزشکاران و خانواده دوومیدانی بیشتر کنیم به طوریکه خانم اسماعیل نژاد که مدتها بود دیده نمی شد در مسابقات بین المللی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ افشین داوری به انتصابات گسترده اش/ربطی به انتخابات ندارد

پاسخ افشین داوری به انتصابات گسترده اش/ربطی به انتخابات ندارد