مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 00:252023-07-16اجتماعي

ایجاد رشته های مورد نیاز صنعت دریا در دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر


سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: رشته های مورد نیاز صنعت دریا در دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان بهمیاری یکشنبه شب در دیدار با مدیرکل بنادر و دریانوردی استان اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر با ظرفیت دانشجویی بالغ بر سه هزار و 100 نفر و 35 رشته تحصیلی مشغول به فعالیت است.

وی اضافه کرد: این دانشگاه در قالب سه آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر، پسران بوشهر و پسران کنگان به عنوان بزرگترین دانشگاه مهارتی استان است و دانشگاه های نسل سوم در آموزش مهارت های نوین به شمار می رود.

بهمیاری درباره ظرفیت های این دانشگاه عنوان کرد: رسالت دانشگاه فنی و حرفه ای تربیت تکنسین و مهندسان حرفه ای مورد نیاز صنعت و بازار کار است و صنایع با اعلام نیاز به نیروی کار، بخشی از منابع انسانی خود را از دانشکده های فنی و حرفه ای تأمین می کنند.

وی افزود: وضعیت اشتغال دانشجویان دانشکده های فنی و حرفه ای مطلوب است و آمار ورود به بازار کار در فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای بالغ بر 65 درصد اعلام شده است که وضعیت اشتغال دانشجویان این دانشگاه در مقایسه با دیگر مراکز علمی بسیار بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته های مورد نیاز صنعت دریا در دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر

ایجاد رشته های مورد نیاز صنعت دریا در دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر