مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 00:252023-06-28سياسي

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کرد


مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان موافقت پلیس سوئد با اهانت به قرآن کریم را دشمنی با امت اسلامی و نقض آشکار آزادی دینی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، مجلس اعلامی اسلامی شیعیان لبنان ضمن محکوم کردن اقدام پلیس سوئد در اعطای مجوز برای اهانت به قرآن کریم، آن را نقض آشکار آزادی دینی و اهانت به همه مومنان و مسلمان در سراسر جهان دانست.

در ادامه اهانت به مقدسات مسلمانان در سوئد به بهانه آزادی بیان، پلیس این کشور، روز چهارشنبه اعلام کرد مجوز اعتراضی را صادر کرده که سازمان دهنده آن قصد دارد روز چهارشنبه (28 ژوئن) در آغاز تعطیلات سه روزه عید قربان مسلمانان، خارج از مسجد اصلی استکهلم به قرآن کریم اهانت کند و آن را بسوزاند.

  بنابر گزارش شبکه المنار ، مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان همچنین مقابله جدی با جنگ مذهبی و هجمه فرهنگی انحرافی را که هدف آن اشاعه انحطاط اخلاقی و توهین به ارزش های دینی و انسانی است، خواستار شد و افزود که غرب ملحد و کافر و صهیونیسم جهانی در پشت این حوادث قرار دارند و هدفشان نابودی ارزش های انسانی است.

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان از جهان عربی و اسلامی برای مقابله با این خطری که انسانیت و وجود بشریت را تهدید می کند، خواستار شد و از امت اسلامی و عربی خواست تا این تجاوز آشکار که با حمایت دولت سوئد صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کرد

مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان هتک حرمت قرآن در سوئد را محکوم کرد