مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-06اقتصادي

توسعه و پیشرفت کردستان در گرو مشارکت فعالانه بخش خصوصی


توسعه و پیشرفت کردستان در گرو مشارکت فعالانه بخش خصوصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا پنج شنبه شب در مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه اقتصادی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: ایجاد بنیاد توسعه و پیشرفت استان با مشارکت فعالان بخش خصوصی و همه کردهای ساکن در دیگر نقاط کشور و جهان می تواند به پیشران رشد اقتصادی استان تبدیل شود.

وی افزود: تأسیس شرکت توسعه سرمایه گذاری استان دومین راهکار است تا با تجمیع سرمایه های کوچک بتوان کارهای بزرگ را به سرانجام رساند.

زارعی کوشا خاطرنشان کرد: هرکس با هر نیّت و عنوانی باعث از دست رفتن فرصت ها شود به مردم کردستان خیانت کرده است و مخاطب آن تنها یک شخص خاص نیست.

وی افزود: ما باید تا جایی که به خودمان مربوط است فرصت ها را غنیمت بشماریم و تعامل دولت و بخش خصوصی جزو فرصت هایی است که باید از آن به نحو مطلوب بهره برد.

استاندار کردستان اظهار داشت: بسیاری از فرصت های اعتلا و پیشرفت استان در گذشته قربانی رقابت های سیاسی شده که این امر نیز به سهم خود ذهنیت های منفی در مردم ایجاد کرده است.

زارعی کوشا افزود: در دوره خدمتگزاری خود اعتقاد دارم که باید بخش خصوصی و دیگر دلسوزان استان حضور پر رنگ و مؤثر فارغ از هر نوع دسته بندی سیاسی داشته باشند و همه نیروها در کنار یکدیگر قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و پیشرفت کردستان در گرو مشارکت فعالانه بخش خصوصی

توسعه و پیشرفت کردستان در گرو مشارکت فعالانه بخش خصوصی