مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 02:102023-07-10اقتصادي

انتقاد معاون استاندار از برخی شرکت های بزرگ خوزستان


معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان گفت: چگونه است که مشکلات کارگری برخی شرکت ها را باید ما مدیریت کنیم ولی حساب های مالی آنها خارج از استان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راضی جلالی شامگاه دوشنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان آبادان تصریح کرد: بازارچه مرزی اروندکنار می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای اشتغال ایجاد کند که در طول سال های گذشته از آن بهره خوبی گرفته نشده است.

وی افزود: در همین خصوص صدور کارت های پیله وری و ایجاد ظرفیت یک میلیون دلاری واردات می تواند به امر توسعه اشتغال در اروندکنار کمک کند کما اینکه عرضه و فروش کالاهای ته لنجی در سطح شهر اروند کنار نه تنها ممنوع نخواهد بود بلکه می تواند به رونق چرخه داد و ستد کمک کند.

معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری خوزستان در ادامه ضمن تاکید بر بهره مندی حداکثری از ظرفیت بسیار خوب بازارچه مرزی اروندکنار گفت: در همین راستا و در جهت حل مشکلات، رویکرد ما برگزاری شورای اشتغال و ستادهای تسهیل در شهرستان ها و رفع حداکثری موانع در مناطق هدف است.

راضی جلالی با اشاره به اهمیت پرداختن به زنجیره ارزش افزوده در استان گفت: می بایست در تمامی حوزه ها خام فروشی را کنار بگذاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد معاون استاندار از برخی شرکت های بزرگ خوزستان

انتقاد معاون استاندار از برخی شرکت های بزرگ خوزستان