مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 09:252023-07-15سياسي

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یک تیم پزشکی تخصصی و فوق تخصصی با همت بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در جهت ارائه خدمات به مردم نیازمند حاشیه شهر زاهدان به این مناطق اعزام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی در حاشیه بازدید از این خدمات که به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان برگزار شده بود اظهار داشت: یکی از عرصه هایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از گذشته تا کنون با تمام ظرفیت در مسیر آن قدم برداشته عرصه خدمت است.

وی افزود: یکی از عرصه هایی که همواره مورد نیاز جامعه بوده و توجه ویژه ای نیز در مجموعه سپاه به آن شده است؛ خدمت در عرصه بهداشت و درمان می باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: بسیج جامعه پزشکی یکی از اقشار 22 گانه بسیج است که با ظرفیت بسیجیان خود توانسته با انسجام و سازمان دهی لازم، آن ها را در مناطق هدف مستقر و خدمات لازم را به مردم نیازمند ارائه دهد.

شفایی تصریح کرد: در شهر زاهدان با توجه به شرایطی که دارد تلاش کردیم تا هر هفته در یکی از محله های هدف، با استفاده از پزشکان جهادگری که علاقه دارند در این امر خیر شرکت کنند این خدمات را برپا نماییم و تیم پزشکی را در آنجا استقرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان

ارائه خدمات جهادی پزشکی در حاشیه شهر زاهدان