مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 07:002023-07-20سياسي

کتابخانه عمومی منطقه لتحر کاشان تکمیل و افتتاح می شود


کتابخانه عمومی لتحر از توابع کاشان به زودی تکمیل و افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدشریف زارعی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اصفهان اظهار داشت: بحث کتاب و کتابخوانی یک ضرورت و امر مهم در جامعه امروز است چراکه دانایی و پیشرفت و توسعه فرهنگی از کتاب می آید.

وی ابراز داشت: هرآنچه یک جامعه و کشور داشته باشد اما اهل مطالعه نباشد آن جامعه متعالی نمی شود و ضرورت تعالی شدن مطالعه است.

فرماندار ویژه کاشان در ادامه تصریح کرد: در کاشان نذر کتاب داریم که ترویج آن در بین اقشار مختلف می تواند یک حرکت فرهنگی را گسترش و به تقویت علم در جامعه کمک کند و در کنار آن توجه و نگاه خیرین به بحث احداث کتابخانه ها به عنوان یک خدمت مردمی و کمک زیربنایی به فرهنگ و علم جامعه حائز اهمیت است.

وی در خصوص کتابخانه های سطح شهرستان گفت: در تلاش هستیم تا کتابخانه عمومی لتحر به زودی تکمیل و آماده بهره برداری شود چراکه این اقدام مهم می تواند در بهره گیری مردم این منطقه از کتاب و همچنین در ترویج فرهنگ کتابخوانی مؤثر واقع شود.

زارعی در خصوص سهم نیم درصدی شهرداری ها گفت: شهرداری ها در پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه ها توجهی نداشته و کوتاهی کرده اند که تا پایان شهریور ماه به آنها مهلت داده می شود نسبت به پرداخت این مهم اقدام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه عمومی منطقه لتحر کاشان تکمیل و افتتاح می شود

کتابخانه عمومی منطقه لتحر کاشان تکمیل و افتتاح می شود