مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-17سياسي

برگزاری 10 کرسی تلاوت قرآن در مساجد شهرها و روستاهای ملایر


مسئول کانون قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری بیش از 10 کرسی تلاوت قرآن و همچنین محافل انس با قرآن کریم در مساجد شهرها و روستاهای شهرستان تا پایان ماه صفر خبر داد.

- ایسنا/همدان مسئول کانون قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری بیش از 10 کرسی تلاوت قرآن و همچنین محافل انس با قرآن کریم در مساجد شهرها و روستاهای شهرستان تا پایان ماه صفر خبر داد.

ایرج یارمحمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تدارک دیده شدن برنامه های متنوع مذهبی و قرآنی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر و با تأکید بر اینکه مراسم عزاداری هیئات حسینی با تلاوت قرآن آغاز شود، از برگزاری ختم قرآن و اهدای ثواب آن به امام حسین(ع) و یارانش، احیای شب عاشورا با تلاوت قرآن و شصت پاره خوانی و اعزام قاری قرآن به هیئات مذهبی خبر داد.

وی در ادامه با بیان اینکه کلاس های قرآنی و اوقات فراغت از ابتدای تابستان امسال با ثبت نام نزدیک به 200 نفر از علاقمندان آغاز شده است، خاطرنشان کرد: این دوره با حضور اساتید مجرب در رشته های روخوانی روانخوانی قرائت تجوید صوت و لحن، حفظ نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در مقطع پیش دبستانی همراه بوده است.

مسئول کانون قرآن و عترت اداره تبلیغات اسلامی ملایر با اشاره به برگزاری کلاس های هنری خوشنویسی و نقاشی ویژه خواهران و برادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 10 کرسی تلاوت قرآن در مساجد شهرها و روستاهای ملایر

برگزاری 10 کرسی تلاوت قرآن در مساجد شهرها و روستاهای ملایر