مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 12:502023-06-26اقتصادي

جمع آوری 2 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در آستانه عید قربان


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در روزهای گذشته بالغ بر دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان استان اردبیل جمع آوری شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در روزهای گذشته بالغ بر دو میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای نیازمندان استان اردبیل جمع آوری شده است.

جلیل قدیمی 5 تیر در شانزدهمین جلسه شورای مدیران کمیته امداد در اردبیل اظهار کرد: پیش بینی ما جمع آوری 8 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در ایام عید قربان است تا این منابع در بین نیازمندان توزیع شود.

وی خاطرنشان کرد: 112 راس دام زنده در روزهای گذشته با همراهی خیران و آحاد مردم به کمیته امداد اهدا شده تا در آستانه عید قربان ذبح و در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه به ازای هر دام سنگین 10 میلیون تومان به مراکز نیکوکاری مساعدت می شود، افزود: برای تهیه دام سبک نیز تا سقف 2 میلیون تومان مبلغ کمکی به مراکز نیکوکاری اعطا می شود.

قدیمی ادامه داد: تمام تلاش ما بر این است تا در این ایام خجسته و مبارک خانواده های نیازمند از مساعدت ها و بسته های گوشت قربانی بهره مند شوند که با توجه به افزایش غیرمترقبه قیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری 2 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در آستانه عید قربان

جمع آوری 2 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی در آستانه عید قربان