مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-04اقتصادي

اجرای گروه های نمایشی افراد دارای معلولیت در جشنواره نمایش عروسکی


مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی گفت: در 1610 مرکز توانبخشی روزانه و شبانه روزی اتاق های هنر راه اندازی شده و به مربیان این مراکز آموزش های لازم داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رامین رضایی درباره راه اندازی اتاق های هنر گفت: نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک برای اولین بار با حضور گروه های نمایشی افراد دارای معلولیت کار خود را در تهران آغاز کرد.

مدیرکل دفتر امور توانبخشی روزانه و توانپزشکی افزود: دست اندرکاران این جشنواره برای نخستین بار با همکاری سازمان بهزیستی کشور بخش فراگیر را با هدف فراهم کردن شرایطی برابر در بهره مندی افراد دارای معلولیت از منابع و فرصت های توسعه و توزیع عادلانه امکانات، ابزارها و تجهیزات هنری و دسترسی برابر به امکانات فرهنگی هنری، ارتقا سطح آگاهی عمومی تلفیق و مشارکت اجتماعی افراد دارای معلولیت و ایجاد زمینه های تعامل و تبادل تجربیات و اطلاعات با سایر گروه های نمایشی راه اندازی کرده اند.

وی گفت: در این جشنواره گروه های نمایشی افراد دارای معلولیت از استان های کرمانشاه، یزد، سیستان و بلوچستان، تهران، البرز، سمنان، گلستان، مازندران و کهکیلویه و بویراحمد در دو بخش صحنه ای و خیابانی در کارگاه نمایش و فضای باز مجموعه تئاتر شهر تولیدات نمایشی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای گروه های نمایشی افراد دارای معلولیت در جشنواره نمایش عروسکی

اجرای گروه های نمایشی افراد دارای معلولیت در جشنواره نمایش عروسکی