مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 21:002023-07-06سياسي

ولایت پذیری از نشانه های بارز «شهید انصاری» بود


استاندار گیلان با اشاره به ولایت پذیری شهید انصاری گفت: انسان اگر بتواند مردمی بودن، جهادی بودن، انقلابی بودن را در دستور کار خود قرار دهد یقیناً کارها برای او همواره خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی عصر پنج شنبه در مراسم بزرگداشت سالگرد شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی در مسجد شهدای رودسر با اشاره به همزمانی سالروز شهادت این دو اسوه با عید غدیر خم اظهار کرد: به نقل از همسر شهید انصاری این شهید ارادت خاصی به امیر مؤمنان داشت.

وی افزود: واقعه مهم و تاریخی غدیر خم در امتداد نبوت، ادامه راه نبی مکرم اسلام، اکمال دین و اتمام نبوت و میراث ماندگار پیامبر اسلام (ص) بوده که می تواند محور وحدت جامعه اسلامی باشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دین اسلام بدون امامت و ولایت ناقص است، اظهار کرد: آن قدر این مساله اهمیت دارد که پیامبر اسلام (ص) اگر به این دستور الهی عمل نکند، گویی رسالت خود را انجام نداده است.

عباسی با اشاره به ولایت پذیری شهید انصاری ادامه داد: غدیر تنها یک حادثه و واقعه نیست بلکه تاریخی است که باید هزاران بار خوانده شود، غدیر ادامه رسالت پیامبر اسلام (ص) و مهر تأییدی بر شایستگی و ایمان و اخلاص مولای متقیان امیرالمومنین (ع) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایت پذیری از نشانه های بارز «شهید انصاری» بود

ولایت پذیری از نشانه های بارز «شهید انصاری» بود