مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 13:152023-06-23بين الملل

رییس جمهوری تونس: غرب، آفریقا را «به حاشیه رانده» است


رییس جمهوری تونس غرب را به انتشار ویروس کرونا، ایجاد تغییرات اقلیمی و به حاشیه راندن آفریقا از طریق پول هایی متهم کرد که کشورهای نیم کره جنوبی آن را به دست آورده اند.

- رییس جمهوری تونس غرب را به انتشار ویروس کرونا، ایجاد تغییرات اقلیمی و به حاشیه راندن آفریقا از طریق پول هایی متهم کرد که کشورهای نیم کره جنوبی آن را به دست آورده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، براساس ویدئویی که نهاد ریاست جمهوری تونس در فیسبوک منتشر کرد، قیس سعید، رییس جمهوری تونس در اجلاس بین المللی پیمان مالی جهانی جدید در پاریس اظهارات مذکور را مطرح کرد.

وی پرسید: آیا می توان یک سیستم مالی جدید را بر اساس همان اصول باقیمانده از جنگ جهانی دوم که منجر به تشدید اختلاف بین نیم کره شمالی و جنوبی زمین شد، ایجاد کرد؟ وی افزود: چرا امید به زندگی در برخی از کشورهای قاره آفریقا بیش از چهار دهه نیست؟ سعید ادامه داد: غرب مسؤول ایجاد بسیاری از همه گیری ها مانند همه گیری کرونا، آنفولانزای مرغی و بیماری جنون گاوی است و قاره آفریقا نقشی در تشدید این بحران ها ندارد.

سعید در مورد چپاول پول کشورهای کره جنوبی گفت: وام هایی که به بسیاری از این کشورها اعطا شد به دست مردم نرسید و دستاوردی نداشت، بلکه توسط طرف های شناخته شده (نامی از آنها ذکر نکرد) در نیم کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهوری تونس: غرب، آفریقا را «به حاشیه رانده» است

رییس جمهوری تونس: غرب، آفریقا را «به حاشیه رانده» است