مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:252023-07-14پزشكي

اهدای 30 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی مناطق محروم کشور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در آیین واگذاری 30 دستگاه آمبولانس تجهیز شده به مناطق محروم کشور اظهار کرد: - رییس بنیاد مستضعفان در مراسمی از خرید و تجهیز 30 دستگاه آمبولانس و اهدای آن ها به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اعزام به مراکز درمانی مناطق محروم کشور خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان در آیین واگذاری 30 دستگاه آمبولانس تجهیز شده به مناطق محروم کشور اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در راستای محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار کشور در 3 سال اخیر سومین مرحله از تحویل آمبولانس های تجهیز شده به این مناطق را اجرا کرد که باتوجه به واگذاری امروز، تعداد آمبولانس های اهدایی بنیاد مستضعفان به مناطق محروم به 100 دستگاه رسید.

وی افزود: با توجه به عدم دسترسی مردم به امکانات پزشکی در مناطق محروم و افزایش تقاضا مبنی بر تامین آمبولانس در این مناطق، برهمین اساس خریداری و تجهیز آمبولانس در دستور کار ما قرار گرفت.

30 دستگاه آمبولانس مجهز، به 30 منطقه در 21 استان کشور اعزام شد که در برخی استان ها مانند سیستان و بلوچستان، یزد، گیلان و کرمان 3 دستگاه آمبولانس اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 30 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی مناطق محروم کشور

اهدای 30 دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی مناطق محروم کشور