مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 20:102023-07-13اقتصادي

داخلی سازی کالاهای پرتکرار و تحریمی مورد نیاز صنایع نفت و گاز


مدیر نظارت بر تولید نفت و گاز شرکت ملی نفت ایران گفت: داخلی سازی کالاهای پرتکرار و تحریمی مورد نیاز صنایع نفت و گاز با جدیت دنبال می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هرمز قلاوند عصر پنجشنبه در ششمین نشست شورای پژوهش، فناوری و تجاری سازی شرکت ملی نفت ایران در عسلویه اظهار داشت: 70 درصد گاز کشور از پارس جنوبی تولید می شود.

وی از شرکت نفت و گاز پارس به عنوان مهم ترین حوزه بالادستی تولید انرژی کشور یاد کرد و گفت: این وظیفه مهم بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به پروژه های مطالعاتی و تحقیقاتی در پارس جنوبی می افزاید.

وی با بیان اینکه باید از تأسیسات شرکت ملی نفت ایران حفاظت و صیانت کنیم، گفت: پیوستگی و استمرار فعالیت های پژوهشی، ارتباط با حوزه های تحقیقاتی و مطالعاتی و استفاده از ظرفیت های پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان بازوی اجرای پژوهش، به ارائه راهکارهای مهم در مسیر رفع چالش های موجود کمک خواهد کرد.

قلاوند اظهار کرد: فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی در شرکت های تابعه و در سطح شرکت ملی نفت در حال پیگیری است اما باید این فعالیت ها و همچنین نتایج تحقیقات و پژوهش ها در سطوح مختلف و محافل پژوهشی ارائه، تشریح و به اشتراک گذاشته شود.

وی با بیان اینکه در دوره مدیریتی جدید، پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی شرکت ملی نفت از وضعیت بهتری برخوردار هستند، افزود: ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داخلی سازی کالاهای پرتکرار و تحریمی مورد نیاز صنایع نفت و گاز

داخلی سازی کالاهای پرتکرار و تحریمی مورد نیاز صنایع نفت و گاز