مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:352023-07-08ورزشي

دختران هندبال ایران برای دومین بار جهانی شدند


دختران هندبال ایران، با شکست قزاقستان سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران در آخرین بازی خود در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر به مصاف تیم قدرتمند قزاقستان رفت و در پایان با ارائه یک نمایش درخشان توانست این تیم را با نتیجه 24-27 شکست دهد ا با ایستادن در رده پنجم این دوره سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کند.

  ملی پوشان با نظم تیمی هماهنگ و همچنین عکس العمل های فوق العاده الناز یارمحمدی دروازه بان تیم ملی توانست نیمه نخست این دیدار را با برتری 12-15 به سود خود ثبت کند.

  قزاقستان در نیمه دوم کار را برای دختران هندبالیست ایران سخت تر کرد و توانست اختلاف را به یک گل برساند اما باز هم کار هماهنگ ملی پوشان و عملکرد عالی یارمحمدی درون دروازه باعث شد قزاقستان نتواند کاری از پیش ببرد.

  دختران ایران زمین در نهایت با پیروزی 24-27  حریف قدرتمند خود را شکست دادند و با ایستادن در رده پنجم این دوره از رقابت ها جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورد.

  پیش از این دیدار دو تیم ازبکستان و هنگ کنگ برای کسب رده هفتم با هم دیدار کردند که ازبکستان توانست با نتیجه 23-44  میزبان را شکست دهد تا جایگاه ششم این دوره از جام را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختران هندبال ایران برای دومین بار جهانی شدند

دختران هندبال ایران برای دومین بار جهانی شدند