مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 13:352023-06-29اقتصادي

آغاز طرح نظارتی ویژه بر عملکرد نانوایی ها با دستور استاندار گلستان


طرح نظارتی ویژه بر عملکرد نانوایی های استان با دستور دکتر زنگانه استاندار گلستان در شهرها و روستاها آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پس از افزایش صف در نانوایی های استان گلستان و افزایش سهمیه نانوایان و تغییر نرخ نان در استان، طرح ویژه نظارت بر نانوایی های استان با دستور استاندار آغاز شد.

در این طرح فرمانداران، بخشداران، مدیران کل صمت، تعزیرات حکومتی، جهاد کشاورزی، امور روستایی مکلف شدند در قالب طرح ویژه نظارتی بر عملکرد نانوایی ها و کارخانه های تولید آرد در استان، با متخلفان برخورد قاطع داشته باشند.

در همین راستا تیم های ویژه نظارتی از روز قبل از عید سعید قربان با بکارگیری تمام توان و استعداد نیرو این طرح ویژه را آغاز کردند.

  مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: در راستای توسعه امر نظارت و بهره مندی از نظارت مردمی به منظور نتیجه بخشی بهتر در این طرح، از شهروندان نیز تقاضا می شوند در صورت مشاهده تخلف نانوایی ها و یا عملکرد مطلوب واحدهای خبازی، موضوع را از طریق شماره تماس 124 صنعت، معدن و تجارت و 135 تعزیرات حکومتی گزارش کنند.

درویشعلی حسن زاده خاطرنشان کرد: همچنین شهروندان می توانند تصاویر(فیلم و عکس) را از طریق پیامرسان های داخلی به شماره 09304961938 ارسال کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح نظارتی ویژه بر عملکرد نانوایی ها با دستور استاندار گلستان

آغاز طرح نظارتی ویژه بر عملکرد نانوایی ها با دستور استاندار گلستان