مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-18سياسي

درخواست کنگو از تراکتورسازی ایران برای ایجاد خط تولید تراکتور در این کشور


مشاور رییس جمهور جمهوری دموکراتیک کنگو در ایران خواستار ایجاد خط تولید این مجموعه صنعتی در کشور متبوعش شد و گفت: با عملیاتی شدن این درخواست بسیاری از مشکلات کنگو حل شده و زمینه رشد و توسعه در سایه این همکاری مشترک ممکن خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور رییس جمهور جمهوری دموکراتیک کنگو در ایران خواستار ایجاد خط تولید این مجموعه صنعتی در کشور متبوعش شد و گفت: با عملیاتی شدن این درخواست بسیاری از مشکلات کنگو حل شده و زمینه رشد و توسعه در سایه این همکاری مشترک ممکن خواهد شد.

آمیناتا کاسا در بازدید از خطوط و کارخانه های اقماری گروه صنعتی تراکتورسازی اظهار کرد: مشتاق هستم تا زمینه راه اندازی خط تولید مشابهی را در کشور خودم و با همکاری تراکتورسازان داشته باشم تا اشتغال چندین هزار نفری که در این مجموعه اتفاق افتاده به کمک تراکتورسازی در کنگو و برای جوانان آن نیز ممکن شود.

وی افزود: با عملیاتی شدن این درخواست و توسعه سند همکاری ایران و کنگو و در ذیل آن تراکتورسازی ایران، خیلی از مشکلات کنگو حل شده و زمینه رشد و توسعه در سایه این همکاری مشترک ممکن خواهد شد.

وی با اشاره به موقعیت کشاورزی کنگو تاکید کرد: اگر مراودات بین دو کشور به حالت برد برد صورت گیرد مطمئنا بسیاری از مشکلات از جمله موانع پولی و ارزی نیز قابل حل جهت توسعه هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست کنگو از تراکتورسازی ایران برای ایجاد خط تولید تراکتور در این کشور

درخواست کنگو از تراکتورسازی ایران برای ایجاد خط تولید تراکتور در این کشور