مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:302023-06-24اجتماعي

پیش بینی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در خراسان جنوبی


کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: براساس الگوی نقشه های پیشیابی هواشناسی وزش باد شدید، همراه با گرد و خاک در استان پیش بینی می شود و احتمال خسارت در مرز شرقی و نقاطی از شمال طبس و منطقه سه قلعه سرایان وجود دارد.

- جواد نخعی، کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارکرد: براساس الگوی نقشه های پیش یابی هواشناسی شاهد وزش باد شدید و همراه با گرد و خاک در استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: براساس پیش بینی های صورت گرفته در مرز شرقی و نقاطی از شمال طبس و منطقه سه قلعه سرایان گرد و خاک لحظه ای می تواند منجر به خسارت شود.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی با اشاره به این که طی 24 ساعت گذشته با تقویت و گسترش بادهای 120 روزه شاهد وزش باد شدید، گرد و خاک همراه با کاهش دید افقی و کیفیت هوا در استان بوده ایم، یادآور شد: در این مدت دید افقی در حاجی آباد زیرکوه به هزار متر، بیرجند 3 هزار و 500 متر، قاین 5 هزار متر و در طبس به 6 کیلومتر رسیده است.

  نخعی بیان داشت: وزش باد در برخی از نقاط استان شدید گزارش شده به طوری که در 24 ساعت گذشته بیشینه وزش باد در علی آباد زارعین به صورت لحظه ای به 79 کیلومتر در ساعت، بندان به 72 کیلومتر در ساعت، بیرجند به 61 کیلومتر در ساعت، زهان به 54 کیلومتر در ساعت و در سرایان به 50 کیلومتر در ساعت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در خراسان جنوبی

پیش بینی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در خراسان جنوبی