مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:302023-06-24سياسي

کاهش وقوع جرم در 7 اتهام در استان کرمان


با تلاش های انجام شده در قوه قضاییه و بهره گیری از ایده های نخبگان، از 10 اتهام اول استان کرمان، در هفت اتهام کاهش داشته ایم.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: با تلاش های انجام شده در قوه قضاییه و بهره گیری از ایده های نخبگان، از 10 اتهام اول استان کرمان، در هفت اتهام کاهش داشته ایم.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی امروز سوم تیرماه در دیدار با جامعه نخبگان دانشگاهی، حوزوی و فعالان اجتماعی استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار کرد: راه حل همه مسائل اجتماعی در دست دستگاه قضایی نیست اما بخش عمده ای از آنها را می توان با استفاده از نظریات نخبگان رفع کرد.

وی افزود: در حوزه مشکلات اجتماعی به یک فهم مشترک رسیده ایم و هر فرد از یک زاویه و براساس تخصص خود به موضوعات نگاه می کند و امیدواریم که در قوه قضاییه بتوانیم از ظرفیت جامعه نخبگانی استفاده حداکثری را محقق کنیم.

حمیدی با اشاره به تلاش برای پیشگیری از وقوع جرم بیان کرد: قوه قضاییه یک گام به جلو برداشته تا از آسیب ها و جرائم قبل از وقوع آنها پیشگیری کند و در این زمینه با برنامه حرکت کنیم.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به اینکه در سند تحول قضایی بسیاری از چالش های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته، گفت: یکی از مسائل ما پیشگیری از ورودی پرونده ها به دستگاه قضایی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش وقوع جرم در 7 اتهام در استان کرمان

کاهش وقوع جرم در 7 اتهام در استان کرمان