مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 11:322023-07-12دانش

ظرفیت های موجود در کشور های اسلامی می تواند تحول علمی عظیمی در جامعه ایجاد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی، احسان کامرانی به عنوان محقق، مدرس و استاد مدعو در دانشگاه های مونتریال، - محقق ایرانی دانشگاه هاروارد گفت: با توجه به مقایسه کشور های مختلف با کشور های اسلام -مثل ترکیه، مالزی و ایران- ظرفیت های بسیار خوبی در این کشور ها وجود دارد که اگر به درستی مدیریت شوند، می تواند تحول علمی عظیمی در جامعه ایجاد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد ارتباطات و ترویج بنیاد مصطفی، احسان کامرانی به عنوان محقق، مدرس و استاد مدعو در دانشگاه های مونتریال، واترلو، وسترن، هاروارد و MIT مشغول به کار است.

او مدیر بخش سیستم های هوافضا و الکترونیکی و عضو کمیته مرکزی فنی مهندسی موسسه مهندسان برق و الکترونیک آمریکا و کانادا در انجمن پزشکی و زیست شناسی در زمینه حسگر ها و سیستم های زیست پزشکی پوشیدنی، عضو موسسه فیزیک، انجمن مهندسی نور و لیزر آمریکا و انجمن بین المللی اپتیک و فوتونیک است.

تاکنون بیش از 20 جایزه علمی دریافت کرده که از میان آن ها می توان به جایزه بهترین مقاله و پژوهش در همایش های سالانه تحقیقات و نوآوری های کانادا، جایزه محقق برتر جوان از انجمن تحقیقات سلامت کانادا، رتبه نخست همایش و بهترین مقاله ارائه شده در همایش الکترونیک و پرتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های موجود در کشور های اسلامی می تواند تحول علمی عظیمی در جامعه ایجاد کند

ظرفیت های موجود در کشور های اسلامی می تواند تحول علمی عظیمی در جامعه ایجاد کند