مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 14:212023-07-20سياسي

750 نقطه از فارس میزبان همایش شیرخوارگان حسینی است


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شاهرخ صبوری امروز با اعلام این خبر در جمع خب نگاران اظهار داشت: نخستین جمعه ماه محرم فردا 30 تیرماه این همایش در 45 کشور از 5 قاره جهان برگزار خواهد شد که در کشورمان این همایش در 8 هزار نقطه خواهد بود و در استان فارس نیز این همایش 750 نقطه با محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همایش توسط هیئت و مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) فارس با همکاری مرکز فرهنگی خادمین عاشقان ثارالله (ع) برگزار می شود، اظهار کرد: در سال گذشته 100 هزار دست لباس در همایش توزیع شد که امسال نیز 120 هزار دست لباس ویژه همایش شیرخوارگان تهیه شده است و از یک ماه پیش دوخت و بسته بندی آغاز شده که تاکنون 70 درصد لباس ها به مسئولان شهرستان های استان فارس ارائه شده است.

رییس مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) فارس با اشاره به شیوه برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی، اظهار کرد: مادران از نماز صبح به طرف حرم مطهر شاهچراغ (ع) حرکت خواهند کرد و راس ساعت 8 صبح این همایش با حضور شیرخوارگان و مادران برگزار می شود و نذرنامه برابر سنوات گذشته، ساعت 10 توسط مادران قرائت خواهد شد.

وی نحوه توزیع لباس در همایش شیرخوارگان حسینی شهر شیراز را مورد توجه قرار داد و گفت: از صبح روز جمعه، لباس ویژه همایش به همراه بسته های پذیرایی در درب های ورودی ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

750 نقطه از فارس میزبان همایش شیرخوارگان حسینی است

750 نقطه از فارس میزبان همایش شیرخوارگان حسینی است