مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 تیر 1402 ساعت 00:252023-06-28سياسي

75 هزار زندانی در زندان ها به اشتغال روی آورده اند


رییس سازمان زندان ها با حضور در برنامه زنده تلویزیونی «صف اول» به سوالات مرتبط با حوزه عملکردی سازمان زندان ها بویژه حرفه آموزی تا حبس زدایی پاسخ گفت.

- رییس سازمان زندان ها با حضور در برنامه زنده تلویزیونی صف اول به سوالات مرتبط با حوزه عملکردی سازمان زندان ها بویژه حرفه آموزی تا حبس زدایی پاسخ گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی، رییس سازمان زندان ها در هفتمین روز از هفته قوه قضاییه دربرنامه زنده تلویزیونی صف اول شبکه خبر با محوریت عملکرد سازمان زندان ها از حرفه آموزی تا حبس زدایی حضور یافت.

وی در آغاز زندانبانی را از مشاغل سخت، پرصعوبت و پرمسئولیت دانست و در ادامه گفت: زندان یکی از واقعیت های تلخ همه جوامع بشری است؛ در این ارتباط مهمترین رسالت و مأموریت ما در سازمان زندان ها، اصلاح و تربیت و بازگشت سعادتمندانه زندانیان به آغوش جامعه است.

نشان سازمان زندان ها حکایت از مأموریت ما و مبیّن زندانبانی مبتنی بر آموزه های دینی است همچنان که به تعبیری اگر کسی موفق شود فردی را از گم گشتگی به ره یافتگی هدایت کند، گویی او را زنده کرده است.

9700 نفر از زندانیان در برنامه های قرآنی در زندان ها فعالیت دارند رییس سازمان زندان ها با اشاره به سه محور کاری این دستگاه توضیح داد: م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 هزار زندانی در زندان ها به اشتغال روی آورده اند

75 هزار زندانی در زندان ها به اشتغال روی آورده اند