مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 13:062023-07-05سياسي

سنندج کارگاه بزرگ عمرانی شده است


امورات خدمات شهری و پروژه های عمرانی در سطح شهر، سنندج را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حسن عسکری در مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها که با محوریت تکریم بازنشستگان و تجلیل کارکنان نمونه شهرداری سنندج در راستای اهمیت خانواده و جوانی برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه شهرداری، تیم مدیریت شهری و شورای شهر اقدامات بسیار خوب و قابل تحسین را در این مدت انجام داده اند.

وی اضافه کرد: در سال های گذشته یکی از چالش های مهم که وجود داشت بحث پرداخت حقوق پرسنل بود اما خوشبختانه با برنامه ریزی خوب تیم مدیریت شهرداری و شورای دور ششم این مشکل برطرف شد و الان هیچ دغدغه ای در این حوزه نداریم.

وی اذعان کرد: در کنار اینها، امورات خدمات شهری و پروژه های عمرانی در سطح شهر هم در حال انجام است و در سطح شهر شاهد ایجاد کارگاه عمرانی بزرگی هستیم.

وی عنوان کرد: خدمات بی نظیری در مدت این 2 سال به مناطق محروم و نواحی منفصل شهر سنندج ارائه شده که جای تقدیر دارد اینکه خدمات به سمت مناطق کمتر برخوردار رفته بستر رضایتمندی شهروندان و تحقق عدالت اجتماعی را فراهم کرده است.

وی به وضعیت مناطق حاشیه شهر در چند سال گذشته گریزی زد و گفت: اگر وضعیت 2 سال پیش مناطق و نواحی مانند ننله، حسن آباد، کانی کوزله، عباس آباد و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج کارگاه بزرگ عمرانی شده است

سنندج کارگاه بزرگ عمرانی شده است