مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 14:352023-06-23بين الملل

تبادل نقش عربستان و امارات برای پیاده سازی طرح تجزیه آمریکا در یمن


یک رسانه عرب زبان در یادداشتی نوشت که عربستان سعودی و امارات در رأس ائتلاف متجاوز عربی همزمان با کاهش تنش در جبهه های درگیری درحال پیش بردن طرح آمریکا برای تجزیه یمن هستند و در این راستا با یکدیگر همکاری می کنند.

- یک رسانه عرب زبان در یادداشتی نوشت که عربستان سعودی و امارات در رأس ائتلاف متجاوز عربی همزمان با کاهش تنش در جبهه های درگیری درحال پیش بردن طرح آمریکا برای تجزیه یمن هستند و در این راستا با یکدیگر همکاری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه المسیره در یادداشتی به قلم اسماعیل المحاقری در این باره نوشته است: ائتلاف متجاوز به دلیل نداشتن گزینه های نظامی درصدد کاهش تنش و آرام کردن جو در جبهه های رویاروی مستقیم با نیروهای مسلح یمن است؛ اما همزمان تحت نظارت و حمایت آمریکا، جنگ اقتصادی و پروژه های تفرقه و تجزیه یمن را پیش می برد.

در این زمینه، عربستان در استان حضرموت درحال فعالیت است و امارات نیز در چند استان دیگر در جنوب یمن این طرح را پیش می برد.

طبق این گزارش، اخیرا و با حضور نماینده عالی ائتلاف متجاوز، تشکیل شورای موسوم به شورای ملی حضرموت اعلام شد که دستور کار سیاسی آن مشابه ماموریت شورای انتقالی جنوب یمن مورد حمایت امارات برای برهم زدن تمامیت ارضی و استقلال یمن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبادل نقش عربستان و امارات برای پیاده سازی طرح تجزیه آمریکا در یمن

تبادل نقش عربستان و امارات برای پیاده سازی طرح تجزیه آمریکا در یمن