مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-07فرهنگي

دهقانی نژاد: استقبال مخاطبان از جشنواره عروسکی «تهران، مبارک» کم نظیر است


سعیده دهقانی نژاد، نویسنده و کارگردان نمایش «مبارک در قصه های خوب» با اشاره به استقبال کم نظیر مخاطبان از جشنواره عروسکی تهران-مبارک، می گوید که قصه این نمایش را از داستان های کتاب «قصه های خوب برای بچه های خوب» الهام گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، نمایش مبارک در قصه های خوب نوشته و کار سعیده دهقانی نژاد از کرج پنج شنبه 15 تیر در هشتمین روز از نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران- مبارک طی دو نوبت در ساعت های 17 و 19 در بخش فراگیر این رویداد در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

این هنرمند با بیان اینکه نمایش مبارک در قصه های خوب برای جشن صد سالگی استاد فقید مهدی آذریزدی، نویسنده خاطره ساز ادبیات کودک و نوجوان آماده شد اما به اجرا نرسید و برای نخستین بار در نوزدهمین دوره جشنواره نمایش عروسکی تهران، مبارک به صحنه آمد، داستان این اثر را این گونه توضیح داد: قصه این نمایش الهام گرفته از یکی از داستان های کتاب قصه های خوب برای بچه های خوب نوشته استاد آذریزدی است.

مبارک که از اوضاع اقتصادی جامعه ناراضی است و ناراحت کسب و کار خود است که دیگر رونق پیشین را ندارد، تصمیم می گیرد شغل خود را عوض کند؛ اما مرشد او را راضی می کند تا آن روز را در شغل خود بایستد و با ورود به قصه ها، مشکلاتش حل شود چراکه دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی نژاد: استقبال مخاطبان از جشنواره عروسکی «تهران، مبارک» کم نظیر است

دهقانی نژاد: استقبال مخاطبان از جشنواره عروسکی «تهران، مبارک» کم نظیر است