مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:552023-07-01سياسي

تدبیر درستی به منظور ساماندهی ضایعاتی ها اندیشیده شود


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان گفت: در بحث فعالیت ضایعاتی ها در سطح شهر مردم گلایه های به حقی دارند و لازم است به منظور ساماندهی آنها تدبیری اندیشیده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر نظری در کمیسیون خدمات شهری با موضوع ساماندهی ضایعاتی ها و کمیسیون بند 20، اظهار داشت: در بحث فعالیت ضایعاتی ها در سطح شهر مدتی است که مردم گلایه های به حقی دارند و لازم است با هدف انجام کار به نحو احسن و ساماندهی در این راستا تدبیر درستی اندیشیده شده و کدورت های مردمی در این زمینه از میان برداشته شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون بند 20 نیز به نوعی در این راستا است، گفت: چندین گزارش و تماس های مکرر در خصوص فعالیت ضایعاتی ها بوده و نمی خواهیم با وجود مشکلات دیگر فشارهای مضاعفی نیز به این واسطه به مردم وارد شده و حقوق شهروندی تضییع شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان بیان کرد: نمی توانیم شهر را به مرکز فعالیت ضایعاتی ها تبدیل کنیم و به منظور جلوگیری از این امر نیاز به ساماندهی هر چه سریع تر آنها است.

نظری افزود: موفقیتی در عملکرد شرکت بهروب به منظور خریداری پسماند مشاهده نمی شود و در این خصوص نیز باید تصمیم درستی اتخاذ و نتایج به جامعه انعکاس داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدبیر درستی به منظور ساماندهی ضایعاتی ها اندیشیده شود

تدبیر درستی به منظور ساماندهی ضایعاتی ها اندیشیده شود