مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 13:202023-07-12اقتصادي

ثبت نام بیش از 320 خانواده سه فرزندی برای دریافت زمین رایگان در رفسنجان


رییس راه و شهرسازی شهرستان رفسنجان گفت: تا کنون 320 خانواده دارای سه فرزند در رفسنجان برای دریافت زمین رایگان ثبت نام کرده اند.

- مهدی فاتحی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان در تشریح نحوه واگذاری زمین به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر اظهار کرد: خانواده هایی که فرزند سوم آنها بعد از 24 آبان 1400 به دنیا آمده باشند، واجد شرایط دریافت زمین رایگان هستند.

رییس راه و شهرسازی رفسنجان ادامه داد: برای فرزند سوم اگر سرپرست خانوار قبلا از تسهیلات دولتی استفاده کرده باشد این تسهیلات لحاظ نمی شود و دوباره می تواند از تسهیلات استفاده کند که البته با مراجعه به اداره اعلام می کند و ما مکاتباتی با کرمان انجام می دهیم و به استناد سه فرزندی، فرم جیم سرپرست خانواده باید سبز شود و سپس برای دریافت تسهیلات باید اقدام شود.

وی عنوان داشت: تا کنون 320 خانواده دارای سه فرزند در رفسنجان برای دریافت زمین رایگان ثبت نام کرده اند.

فاتحی اضافه کرد: در مجموع تعداد ثبت نام مسکن ملی در رفسنجان سری قبل 10 هزار و 700 نفر بوده و سری جدید تا کنون یک هزار و 400 نفر ثبت نام کردند.

فاتحی در ادامه سخنان خود در خصوص واگذاری زمین در طرح ملی مسکن خاطرنشان کرد: کاری که توسط وزارت راه و شهرسازی انجام می شود، تأمین زمین است و در رفسنجان یک قطعه زمین هشت قصبی برای دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 320 خانواده سه فرزندی برای دریافت زمین رایگان در رفسنجان

ثبت نام بیش از 320 خانواده سه فرزندی برای دریافت زمین رایگان در رفسنجان