مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 13:122023-06-30سياسي

دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد قاطع کند


امام جمعه خیرآباد از دستگاه قضایی خواست با بر هم زنندگان امنیت روانی جامعه در فضای مجازی برخورد قاطع کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام جعفر طزری در خطبه های نماز جمعه این هفته خیرآباد با اشاره به سالروز حادثه هفتم تیر و شهادت 72 تن از یاران امام خصوصاً شهید مظلوم شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه گفت: امروز عده ای با استفاده از فضای باز مجازی روح و روان مردم را آلوده می کنند، از دستگاه قضایی انتظار می رود همان طور که با برهم زنندگان امنیت اجتماعی برخورد می کنند با بر هم زنندگان امنیت روانی برخورد قاطع کند.

امام جمعه خیرآباد افزود: اگر ایمان و امید دو رکن پیشرفت و نیاز جامعه اسلامی ما است کسانی که امروز در جامعه با انتشار دروغ و تحریف واقعیت ها، ایمان و امید مردم را نشانه رفته اند باید برخورد شود.

طزری با اشاره به روز عرفه بیان کرد: روز عرفه روز شناخت و عرفان است روز عرفه فرصت دیگری است که خداوند به جاماندگان ماه مبارک رمضان عنایت فرموده است، روز عرفه روز ابراز نیاز و فقر و نداری به درگاه بی نیاز مطلق است.

وی اضافه کرد: هرچه انسان در پیشگاه خداوند اظهار فقر و نداری کند آبرو می گیرد یا به عبارتی میزان قرب ما در پیشگاه خداوند بسته به میزان اظهار فقر و نداری ما در نزد خداوند است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد قاطع کند

دستگاه قضایی با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه برخورد قاطع کند