مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-22اقتصادي

خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی در آمل کشف شد


فرمانده انتظامی مازندران از کشف خط سوله غیرمجاز تولید تنباکوی خارجی در آمل خبر داد و گفت: 800 هزار بسته تنباکو و 50 تن زغال به ارزش هزار میلیارد ریال کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار حسن مفخمی از پلمب یک سوله در شهرستان آمل که در آن اقدام به راه اندازی خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی کردند خبر داد و گفت: 800 هزار بسته تنباکو و 50 تن زغال غیرمجاز به ارزش هزار میلیارد ریال کشف شد وی اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان آمل با اقدامات اطلاعاتی از فعالیت افرادی در زمینه تولید تنباکو و زغال با مارک های خارجی تقلبی در یک سوله، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی سوله تولید و دپوی کالای مورد نظر شده و با هماهنگی های قضایی، محل مذکور را مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این سوله، بیش از 800 هزار بسته 50 گرمی تنباکو با مارک های خارجی و همچنین بیش از 50 تن زغال کشف که بنا بر برآورد اولیه کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

سردار مفخمی با بیان اینکه در این رابطه 3 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: متهمان در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی در آمل کشف شد

خط تولید غیرمجاز تنباکوی خارجی در آمل کشف شد