مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:572023-07-11اجتماعي

استان فارس در جایگاه ششم کشوری درتعداد مستمری بگیران


مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان فارس گفت: از ابتدای خرداد ماه تا پایان مرداد ماه بخشودگی جرایم برای کارفرمایانی که شامل این طرح شوند، اجرا می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جلیل مرادی در خصوص بیمه فراگیر عنوان کرد: این نوع شامل دانشجویان و زنان خانه دار که شاغل نیستند و یا بیمه ندارند می شود.

وی افزود: فرد می تواند از طریق سایت غیر حضوری و هم از روش مراجعه حضوری به شعب تامین اجتماعی از بیمه دانشجویی و بیمه زنان خانه دار استفاده کرده و از مزایای بیمه بازنشستگی بهره مند شوند.

  مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان فارس با بیان اینکه در تعداد مستمری بگیران رتبه ششم کشوری هستیم، گفت:  دویست و چهل و دو هزار و سیصد و پنچاه و چهار نفر و درواقع با احتساب افراد تبعه آنها چهارصد و بیست و هشت هزار و هفتصد و هشتاد و شش نفر در استان فارس مستمری بگیر این سازمان هستند.

  در ادامه معاون پشتیبانی مدیریت درمان تامین اجتماعی فارس، با بیان اینکه  درمان شامل دو بخش غیر مستقیم و مستقیم میشود، گفت: مستقیم، مراکز ملکی سازمان است که در استان فارس بیمارستان شهید بهشتی شیراز و بیست و دو مرکز سر پایی در شهرستان های مختلف را شامل می شود.

  صادق جلیلی عنوان کرد: در بیست و سه مرکز یاد شده، سال گذشته بالغ بر بیست و دو هزار مورد بستری و بیش از چهار م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس در جایگاه ششم کشوری درتعداد مستمری بگیران

استان فارس در جایگاه ششم کشوری درتعداد مستمری بگیران