مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 12:552023-07-11سياسي

مسیر مقابله با توطئه های دشمن حضور میدانی و تلاش حداکثری است


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: حضور میدانی و تلاش حداکثری از جمله اقدامات موثر در خنثی سازی توطئه دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام رضا براتی زاده در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با تخلفات و جرایم انتخاباتی خراسان شمالی که پیش از ظهر امروز در سال جلسات دادگستری برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات به عنوان تجلی گاه شور و نشاط اجتماعی و سیاسی و یکی از اصلی ترین مؤلفه های تولید قدرت، صلابت و اقتدار و در عین حال یکی از مظاهر مهم مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی تصریح کرد: باید تمامی عوامل و دست اندرکاران انتخابات با تلاش حداکثری و اتخاذ تدابیر لازم زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند تا انتخابات پیش رو به عرصه ای برای تبلور جلوه های ناب از سرچشمه جوشان شور و شعور ایرانی در کانون توجه جهانیان تبدیل شود.

وی از کلیه عوامل برگزارکننده انتخابات به ویژه هیأت های اجرایی و نظارتی خواست تا در این دوره با تلاش مضاعف، شرایط ایده آل برگزاری انتخاباتی پرشور به دور از هرگونه دغدغه و آسیبی را فراهم کنند.

حجت الاسلام براتی زاده، حرکت مردم و مسئولان در مسیر مقابله با موضع گیری های دشمن را گامی مهم و اثرگذار در جهت خنثی سازی طرح ها و توطئه ها و نقشه های شوم استکبار جهانی و نظام س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر مقابله با توطئه های دشمن حضور میدانی و تلاش حداکثری است

مسیر مقابله با توطئه های دشمن حضور میدانی و تلاش حداکثری است