مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 19:402023-07-06سياسي

برگزاری بیش 370برنامه تبیینی، تبلیغی و ترویجی در جشن عید غدیر


دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی هرمزگان از برگزاری بیش از 370 ویژه برنامه طی ایام دهه امامت و ولایت و روز عید غدیر سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عارف رحیمی عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با تبریک عید غدیر خم، اظهار کرد: هجدهم ذی الحجه، روز عید بزرگ غدیر، عید همه عاشقان، صالحان عالم و روز برگزیده شدن حضرت علی(ع) به عنوان الگوی انسان دوستی، شجاعت و بصیرت است.

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم شأن و اهمیت غدیر باید برای همگان بیان شود، افزود: هدف اصلی از برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر خم، تبیین و اهمیت جایگاه ولایت و امامت است که با شور و هیجان گسترده ای برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر نمایندگی هرمزگان خاطرنشان کرد: در سال جاری، با برنامه ریزی صورت گرفته و همراه کردن قوای مردمی و نظرات کارشناسان، بیش از 370 عنوان برنامه تبیینی ترویجی و تبلیغی طراحی و اجرا شده است.

رحیمی بیان کرد: از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته، می توان به طبخ و توزیع بیش از 500 هزار پرس غذا در قالب طرح اطعام غدیر اشاره کرد.

وی از اعزام 30 مبلغ به دستگاه های اجرایی در ایام عید غدیر اشاره کرد و گفت: برگزاری دومین همایش تجلیل از سادات اهل سنت و خانواده شهدای ایرباس در غرب استان، برگزاری اجتماع بزرگ غدیریون در مسجد جامع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش 370برنامه تبیینی، تبلیغی و ترویجی در جشن عید غدیر

برگزاری بیش 370برنامه تبیینی، تبلیغی و ترویجی در جشن عید غدیر