مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 18:402023-07-13سياسي

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور: طرح جامع و شبکه ترافیک مشهد باید بازنگری شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار جلالی امروز در نشست هم اندیشی با مدیریت شهری مشهد که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور: طرح جامع و شبکه ترافیک مشهد باید بازنگری شود رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح جامع شهری مشهد باید بازنگری شود، چرا که نیاز به یکپارچگی طرح های پدافندی داریم.

استانداری، فرمانداری، شهرداری و آستان قدس نباید هر کدام یک طرح داشته ب اشند و با اولویت حرم باید شبکه ترافیک مشهد بازنگری شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار جلالی امروز در نشست هم اندیشی با مدیریت شهری مشهد که در سالن شهدای شهرداری برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت موثر بحران در سایه فرماندهی واحد عملیات به صورت ترکیبی با حضور فرماندار و شهردار میسر می شود و معتقدم در حوزه مدیریت شهری نیازمند الگویی در پدافند غیرعامل هستیم، البته یک کارگروه پدافند شهری ایجاد شده و در این زمینه نیز یک سند تهیه شده است.

وی افزود: در را راستای الگوی پدافند غیرعامل در شهرها، در سه سال این الگو و سند در همه شهر ها پیگیری می کند؛ در این سند تعاریف خاص برای حوزه شهر تعریف شده که اولین موضوع طبقه بندی زیرساخت ها و خدمات است و هدف اصلی آن حفاظت و صیانت از مردم در زمان بحران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور: طرح جامع و شبکه ترافیک مشهد باید بازنگری شود

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور: طرح جامع و شبکه ترافیک مشهد باید بازنگری شود