مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:502023-07-08بين الملل

سازمان ملل افزایش حمایت های مالی برای بازسازی جنین را خواستار شد


سازمان ملل با ارزیابی نیازهای فوری پس از عملیات اخیر رژیم صهیونیستی در شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری، از کشورهای عضو خواست حمایت های مالی از بیش از دو میلیون افزایش یابد.

- سازمان ملل با ارزیابی نیازهای فوری پس از عملیات اخیر رژیم صهیونیستی در شهر و اردوگاه جنین در کرانه باختری، از کشورهای عضو خواست حمایت های مالی از بیش از دو میلیون افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای رای الیوم، فرحان حق، معاون سخنگوی سازمان ملل اظهار کرد: به دلیل خسارات سنگینی که به زیرساخت های اردوگاه جنین وارد شده، این اردوگاه به شکل کامل آب ندارد و برخی ساکنان آن بی خانمان شدند.

معاون سخنگوی سازمان ملل در ادامه گفت: طبق ارزیابی های شرکای ما در حوزه انسانی، دسترسی بیش از 100 خانواده به سیستم آب وفاضلاب قطع شده است.

او با تاکید بر اینکه کاهش خطرات مهمات منفجر نشده مساله بسیار بااهمیتی خواهد بود، گفت: سازمان ملل اولویت خود در روزهای آتی را اصلاح شبکه آب وفاضلاب و نیز تامین کمک های غذایی و مالی فوق العاده، حمایت روحی و اجتماعی به ویژه برای کودکان قرار خواهد داد و در راستای حمایت از این تلاش ها، از کشورهای عضو می خواهیم حمایت های مالی خود را از کمک های بشردوستانه افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل افزایش حمایت های مالی برای بازسازی جنین را خواستار شد

سازمان ملل افزایش حمایت های مالی برای بازسازی جنین را خواستار شد