مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 15:402023-07-07سياسي

بصیرت حق را ثابت قدم نگه می دارد


آنچه علاج دروغ بافی های امروز بوده و می تواند حق را ثابت قدم نگه دارد، بصیرت است.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه بیرجند گفت: آنچه علاج دروغ بافی های امروز بوده و می تواند حق را ثابت قدم نگه دارد، بصیرت است.

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز 16 تیر در خطبه های نماز جمعه بیرجند که همزمان با عید غدیر در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) اقامه شد اظهار کرد: افراد در مراجعه به پزشک و پیروی از نسخه ای که داده، سرنشین خودرو و اینکه پیشوای شما به عنوان راننده از کدام مسیر می رود یا در مهندسی یک ساختمان از نقشه مهندسی خاص پیروی می کنند و همه موارد را متوجه می شوند اما در مسائل سیاسی و دینی که اهم مسائل حیات بشر بوده، کم توجهی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: ولایت به معنای سرپرستی را واگذار کردن است لذا شما در انجام هر نوع سرمایه گذاری و اینکه سرمایه را به متصدیان امر واگذار کنید، کمال دقت را دارید تا کارشناس امین باشد بنابراین خیلی دور از ذهن است که نسبت به اهم مسائل تا یک مسئله جزیی اهمیت قائل نشویم.

امام جمعه بیرجند اظهار کرد: دردهای جامعه ناشی از این بی توجهی است و پزشک، مهندس و راننده را براساس گزینش بر می گزینید و کلمه اصطفی که نسبت به شخص رسول الله (ص) هم مصطفی گفته می شود یعنی براساس صلاحیت ها و حکمت ها ولی و پیشوا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بصیرت حق را ثابت قدم نگه می دارد

بصیرت حق را ثابت قدم نگه می دارد