مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-04اقتصادي

برگزاری دوره آموزشی اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور


دوره آشنایی با اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور و اصول تسهیلگری ویژه ذینفعان این حوزه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دوره آشنایی با اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور و اصول تسهیلگری از تاریخ 11 الی 13 تیرماه جاری در محل معاونت گردشگری ویژه جمعی از ذی نفعان این حوزه برگزار شد.

با توجه به اینکه مدیریت مقاصد گردشگری یکی از مهم ترین موضوعات علمی گردشگری است و نقش بسیار مهمی در ساماندهی یک مقصد گردشگری برای افزایش بهره وری و اثرات مثبت گردشگری و نیز کاهش تعارضات و اثرات منفی گردشگری دارد، از این رو موضوع مذکور در قالب دوره آموزشی برای تبیین و تشریح، ویژه فعالین و ذی نفعان گردشگری انتخاب شده است.

با توجه به سیاست ‎گذاری و طراحی این دوره توسط دفتر مطالعات، آموزش و برنامه ریزی معاونت گردشگری و اجرا از سوی مدرسین گردشگری در این دوره آموزشی تلاش شده است تا مباحث مذکور، مطابق اصول توسعه پایدار گردشگری که دارای اصول مشخص 17 گانه جهانی برگرفته از سازمان ملل متحد است، ارائه شود.

بر اساس سرفصل های مطرح شده در دوره مذکور، یک مقصد گردشگری نیازمند مجموعه ای از فرآیندهای مدیریتی و تسهیلگری است که شامل شناخت مقصد، تحلیل اطلاعات، تدوین کدهای رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره آموزشی اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور

برگزاری دوره آموزشی اصول مدیریت مقاصد گردشگری اجتماع محور