مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-20سياسي

نظام پدافند شهری در شهر های مختلف کشور تدوین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور عصر امروز در جلسه ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار داشت: - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برای مصداق موارد پدافند غیرعامل در شهرها، نظام پدافند شهری تدوین شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور عصر امروز در جلسه ای با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار داشت: برای مصداق موارد پدافند غیرعامل در شهرها، نظام پدافند شهری تدوین شده است.

وی افزود: 72.

5 تا 75 درصد جمعیت کشور در شهر ها متمرکز شده که از این لحاظ در راستای صیانت از مردم، پدافند غیرعامل در شهر ها حائز اهمیت است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بحث امنیت و حفظ تداوم کارکرد خدمات شهری ارتباط نزدیکی در شهر ها با زندگی مردم دارد؛ بنابراین تمهیدات لازم پدافندی برای جلوگیری از مختل شدن زندگی شهری اهمیت دارد.

جلالی بیان کرد: در جنگ های ترکیبی، زیرساخت های شهری جزو اهداف نظامی محسوب می شوند و در اینجا است که وابستگی مردم به خدمات شهر ها و رابطه با دولت و حاکمیت نمود پیدا می کند.

وی بیان کرد: در شهر ها بالغ بر 30 تا 70 شبکه زیرساختی و کارکردی فعالیت دارند که مدیریت شهری در راستای جلوگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پدافند شهری در شهر های مختلف کشور تدوین می شود

نظام پدافند شهری در شهر های مختلف کشور تدوین می شود