مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 16:272023-07-12سياسي

اساس کار کنگره 8000 شهید همدان در راستای معرفی و الگوسازی شهداست


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد: اساس کار کنگره دوم 8000 شهید استان همدان در راستای معرفی و الگوسازی شهدای استان است.

- ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مطرح کرد: اساس کار کنگره دوم 8000 شهید استان همدان در راستای معرفی و الگوسازی شهدای استان است.

سردار مظاهر مجیدی چهارشنبه 21 تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 11 سال پیش کنگره اول به صورت فاخر برگزار شد و سردار آزادی و شهید حاج حسین همدانی در آن کنگره زحمات زیادی کشیدند که همین موضوع کار ما را سخت تر می کند تا تلاش کنیم دومین کنگره در سطحی مطلوب برگزار شود.

وی با بیان اینکه راه اندازی باغ موزه دفاع مقدس دستاورد بزرگ کنگره اول بود، افزود: رسالت ما امروز خیلی سنگین تر است چراکه روز به روز شهدای بیشتری تقدیم می کنیم.

مجیدی با بیان اینکه اساس کار کنگره در راستای معرفی و الگوسازی شهدای استان است، تصریح کرد: بخشی از کار کنگره اجرایی و فیزیکی است اما بخش مهم کار، معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است که نیاز شدیدی به شهدا دارند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه رسانه در عرصه معرفی فرهنگ ناب دفاع مقدس نقش مهمی بر دوش دارد، بیان کرد: کنگره دوم را باید به سمتی ببریم که اثربخشی آن در جامعه دیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس کار کنگره 8000 شهید همدان در راستای معرفی و الگوسازی شهداست

اساس کار کنگره 8000 شهید همدان در راستای معرفی و الگوسازی شهداست